Meteen naar de inhoud

Solarshop Noord reviews

Solarshop Noord maakt gebruik van klantreviews ter verbetering van onze diensten. Voor meer informatie verwijzen we je naar ons reviewbeleid.

3,6
Rated 3.6 out of 5
3.6 van de 5 sterren (gebaseerd op 137 reviews)
Uitstekend39%
Zeer goed29%
Gemiddeld7%
Slecht7%
Zeer slecht18%

Rated 5 out of 5
19 januari 2023

4 Panelen set binnen de gestelde 5 weken geleverd, alles goed verpakt, 4 beugels waren verkeerd geleverd maar werden binnen 2 dagen nageleverd, alles werkt naar behoren.

Alex
Rated 5 out of 5
18 januari 2023

Via de mail een afspraak gemaakt voor in de showroom, kreeg binnen een dag een reactie. Na het gesprek met Gert een stekkerklare set besteld. Deze is binnen 2 weken geleverd. Ondanks de drukte nemen ze tijd voor je en geven ze een duidelijk advies!

Marcel
Rated 4 out of 5
16 januari 2023

Na meerdere malen overleg zijn de panelen geleverd na +/- 6 weken.

De panelen waren zeer goed verpakt op een pellet zodat er geen beschadiging kon plaatsvinden.

De levering is compleet en ziet er goed uit, nu nog installeren als het weer het toelaat.

Ben tevreden.

E. Huijts
Rated 1 out of 5
27 december 2022

29 september zonnepanelen besteld. Ik heb er al 3 keer achteraan gebeld waar ze blijven. De laaste keer zeiden ze dat het transport bedrijf ze al op gehaald had en dat ze onderweg waren, dat is nu 2 weken terug. Nog niks ontvangen!!

Wieger

Antwoord van Solarshop Noord

Geachte Wieger,

Bedankt voor de review, maar jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik heb net vandaag een bericht gestuurd met betrekking tot de afhandeling van uw bestelling. Zo zie ik dat er op enig moment contact was waarop de panelen gewijzigd zijn naar Eurener 380Wp zonnepanelen. Daarnaast heb ik u een voorstel gemaild over de levering. Wij willen namelijk zo spoedig mogelijk de set leveren en om dit te bewerkstelligen is het voorstel om een collega het pakket van de bezorgdienst te laten terughalen. Deze collega komt vervolgens naar u toe voor bezorging. Dit zal dan naar alle waarschijnlijkheid deze week, maar maximaal volgende week bezorgd zijn.

Indien mogelijk hoor ik graag van u een reactie op de gestuurde mail, en nogmaals excuses voor het ongemak.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd en uiteraard nog prettige feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst

Met vriendelijke groet,

Webservice

Solarshop Noord

Rated 4 out of 5
18 december 2022

Spullen super netjes verpakt precies binnen 5 weken geleverd!

Diverse keren vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

5 weken wachten blijft best lang. Een tussentijdse mail zou prettig zijn.

Ik mis 1 klein onderdeeltje hoop dat het snel wordt nagestuurd.( vandaar 4 sterren😉, pas hem aan naar 5 als ik het ontbrekende onderdeeltje binnen heb!)

Ik zou hier zeker weer een bestelling plaatsen!

Patrick
Rated 4 out of 5
4 december 2022

Hoewel de feitelijke levertijd ruim het dubbele was van de gemiddelde levertijd van de 4 a 5 weken die hier op de website worden genoemd, heb ik de bestelde omvormer in goede staat ontvangen voor de prijs waar ik het voor had besteld.

Op communicatief gebied en dan met name op het scheppen van realistische verwachtingen t.a.v. levertijden valt er nog wel wat te verbeteren.

Wel ben ik van mening dat dit bedrijf niet als een oplichtersfirma mag worden bestempeld. Ik heb gekregen wat ik heb besteld, al duurde het veel langer dan verwacht.

Tip aan het bedrijf: pas de levertijd aan naar 10 a 12 weken om gemakkelijker te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Dit voorkomt vragen t.a.v. de levertijd en daaraan gerelateerde frustratie en ergernis!

Jan

Antwoord van Solarshop Noord

Geachte Jan,

Bedankt voor de review, en uiteraard onze excuses voor de late levering. Wij hebben uw tip meegenomen bij de vergadering van gisteren en danken u voor de constructieve feedback. Op basis daarvan hebben wij sinds vandaag de levertijd gewijzigd naar 6 tot 8 weken.

Dit in verband met het tevens schrappen van enkele producten welke de komende periode slecht leverbaar zullen zijn.

Door de drukte die begin dit jaar ontstond hebben we gemerkt dat enkele van onze processen en die van onze leveranciers hier niet op ingesteld waren.

Inmiddels zijn wij druk bezig met verbetering in beide elementen aan te brengen en uw feedback wordt dan ook zeer op prijs gesteld.

Nogmaals bedankt en wij wensen u veel opbrengst met de omvormer toe.

MVG

Webservice Solarshop Noord

Rated 3 out of 5
2 december 2022

Wilde 4 stekkerklare zonnepanelen set gaan bestellen maar dacht lees nog even de reviews.

Zie veel mensen die bestellen, vooruit betalen en na niks geleverd te krijgen en koop ongedaan te maken hun geld niet terug krijgen.

Had zelf ook een vraag via mail gesteld maar…. geen antwoord.

Er is een veel te hoog percentage slechte reviews, ga dus maar ergens anders kopen.

Frans

Antwoord van Solarshop Noord

Beste Frans,

Voor eventueel advies of vragen maken wij tegenwoordig gebruik van een afspraak systeem te vinden via: https://solarshop-noord.nl/adviesgesprek-zonnepanelen. Omdat sinds dit jaar de vraag naar zonnepanelen om en nabij vertienvoudigt is hebben wij onze processen opnieuw moeten instellen. Dit begint inmiddels goed te lopen, maar wij gaan niet ontkennen dat zich de nodige logistieke problemen hebben voorgedaan.

Dit jaar hebben wij enkele duizenden bestellingen behandelt en afgerond, waarbij om en nabij in nog geen 1% enkele problemen zijn ontstaan. Daar waar een tevreden klant vaak geen review schrijft doen de ontevreden klanten dit wel. Deze proberen wij vervolgens zo goed mogelijk op te lossen, echter zal de review niet altijd geüpdatet worden. Desalniettemin staat het u uiteraard geheel vrij om te kiezen voor een alternatief.

Wij wensen u in ieder geval een mooie opbrengst en verder nog een prettige dag toe.

MVG Webservice Solarshop Noord

Rated 1 out of 5
30 november 2022

Prachtige website, Maar…..Op 28 september heb ik een bestelling geplaatst bij Solarshop Noord. Ik kreeg onmiddellijk bericht dat Solarshop ‘bezig gaat met het verwerken en samenstellen van mijn pakket’. Vervolgens pakken wij de bestelling in, waarna de verdere afhandeling afhankelijk van de bezorgmethode is’.

Inmiddels, meer dan twee maanden later, heb ik niets ontvangen. Bij telefonische navraag werd ik verwezen naar een emailadres. Bij navraag op dat emailadres kreeg ik als reactie: ‘Helaas hebben wij nog geen zicht op wanneer deze sets binnen gaan komen. Onze leverancier kan op het moment ons hierop ook geen antwoordt geven’. Daarna heb ik gevraagd of het betaalde bedrag op mijn rekening teruggestort kan worden, hierop heb ik geen reactie ontvangen. Ook op grond van andere ervaringen met Solarshop-Noord heb ik zeer sterk het vermoeden dat ik met een malafide bedrijf in zee ben gegaan. Als ik voor het eind van het jaar de bestelde spullen niet heb ontvangen of als voor het eind van het jaar het overgemaakte bedrag niet is teruggestort ga ik aangifte van oplichting doen.

Muijrers

Antwoord van Solarshop Noord

Geachte heer Muijrers,

Bedankt voor uw review en excuses voor het ongemak. Met betrekking tot de ECO sets waren er inderdaad problemen met onze leverancier.

Inmiddels na aandringen hebben wij deze vandaag binnen gekregen en kan uw bestelling verwerkt worden.

Dit gaat op basis van datum van binnengekomen order en naar schatting zal ergens deze al dan niet volgende week uw bestelling worden uitgeleverd.

Hierover heb ik tevens contact gehad met de afdeling leveringen welke u nog een mail sturen met betrekking tot de levering en of u deze dan nog wil ontvangen. Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd en we nemen uw feedback mee bij een volgende vergadering.

MVG Webservice Solarshop

Rated 5 out of 5
22 november 2022

Goed telefonisch te woord gestaan. Directe communicatie en er wordt actief meegedacht aan een oplossing.

Fije Jansen
Rated 5 out of 5
22 november 2022

Had eerder 4 sterren gegeven vanwege een ontbrekend onderdeel.

Gebeld en onderdeel de volgende dag binnen!

Super!

Patrick

CONTACTMOGELIJKHEDEN SOLARSHOP NOORD

CONTACTFORMULIER

De wending 19, 9865 VC, Opende

☏ 0594- 237 017
✆ 0634436618
✉ info@solarshop-noord.nl


KvK-nummer: 67209629
Btw-identificatienummer: NL856876847B01