Garantie en klachten
Bij Solarshop Noord staan we voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn ervan overtuigd dat onze zonnepanelen en toebehoren voldoen aan de hoogste eisen. Toch kan het voorkomen dat er iets niet naar wens verloopt. In dat geval doen wij er alles aan om het probleem op te lossen en u te voorzien van de best mogelijke service. Op deze pagina leggen we alles uit omtrent de garantie en klachten.
Garantie
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat onze producten voldoen aan de verwachtingen die u ervan mag hebben. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn aan het product, dan kunt u bij ons terecht voor garantie. De garantieperiode verschilt per product en staat vermeld op de product pagina en in de algemene voorwaarden. Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant.
Let op: garantie geldt alleen bij fabricagefouten. Schade door verkeerd gebruik, ondeugdelijke montage of externe invloeden zoals storm of blikseminslag, vallen niet onder de garantie.
Klachten
Als u een klacht heeft over een product of onze service, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Deze is te bereiken via: info@solarshop-noord.nl. Wij streven ernaar om uw klacht zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. U kunt ons bereiken via e-mail of het contactformulier op onze website.
Onjuiste garantieclaims
Het is belangrijk om te weten dat onjuiste garantieclaims niet worden geaccepteerd. Wij vragen u daarom om de gebruiksaanwijzing en de instructies zorgvuldig te lezen en op te volgen. Ook raden wij aan om het product alleen te gebruiken voor het doel waarvoor het bedoeld is en op de juiste manier te monteren. Bij twijfel of vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over onze garantie en klachtenafhandeling.