Ga naar de inhoud

Solarshop Noord Reviews

Bij Solarshop Noord hechten we veel waarde aan de feedback van onze gewaardeerde klanten. We geloven dat de feedback van onschatbare waarde is en helpt om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Op deze pagina staan alle Solarshop Noord reviews.

We nodigen u uit om uw ervaringen met onze zonnepanelen webshop te delen door een review achter te laten. Of u nu een tevreden klant bent die van de voordelen van zonne-energie geniet. Of dat u suggesties heeft om onze diensten verder te verbeteren, feedback is van harte welkom. Neem even de tijd om uw eerlijke mening te delen. Uw review kan andere potentiële klanten helpen bij het maken van een weloverwogen beslissing. Daarnaast help het ons om een uitmuntende winkelervaring te bieden. Voor meer informatie verwijzen we je naar ons reviewbeleid.

Solarshop noord reviews
3,8
Rated 3,8 out of 5
3,8 van de 5 sterren (gebaseerd op 150 reviews)
Uitstekend45%
Zeer goed27%
Gemiddeld6%
Slecht7%
Zeer slecht15%
Rated 4,0 out of 5
18 december 2022

Spullen super netjes verpakt precies binnen 5 weken geleverd!

Diverse keren vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

5 weken wachten blijft best lang. Een tussentijdse mail zou prettig zijn.

Ik mis 1 klein onderdeeltje hoop dat het snel wordt nagestuurd.( vandaar 4 sterren😉, pas hem aan naar 5 als ik het ontbrekende onderdeeltje binnen heb!)

Ik zou hier zeker weer een bestelling plaatsen!

Patrick
Geverifieerd

Antwoord van Solarshop Noord

Beste Patrick,

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Het is fijn om te horen dat de spullen super netjes verpakt waren en dat de levering precies binnen 5 weken heeft plaatsgevonden. Ook is het goed om te horen dat u diverse keren vriendelijk telefonisch te woord bent gestaan.

Echter, begrijp ik dat het wachten van 5 weken lang kan zijn en dat u graag een tussentijdse mail had ontvangen. Het is altijd prettig als er regelmatig updates gegeven worden over de status van de bestelling. Dit zal ik meenemen als feedback bij de volgende vergadering met onze communicatie afdeling.

Het is vervelend om te horen dat u 1 klein onderdeeltje mist en ik hoop dat dit snel wordt nagestuurd. Ik begrijp dat u daarom momenteel 4 sterren geeft, maar hopelijk ontvangt u het ontbrekende onderdeeltje snel en kan u uw beoordeling aanpassen naar 5 sterren.

Ik ben blij om te horen dat u zeker weer een bestelling zou plaatsen bij Solarshop Noord. Bedankt voor uw feedback en ik wens u veel plezier met uw aankoop.

MVG Webservice Solarshop Noord

Rated 4,0 out of 5
4 december 2022

Hoewel de feitelijke levertijd ruim het dubbele was van de gemiddelde levertijd van de 4 a 5 weken die hier op de website worden genoemd, heb ik de bestelde omvormer in goede staat ontvangen voor de prijs waar ik het voor had besteld.

Op communicatief gebied en dan met name op het scheppen van realistische verwachtingen t.a.v. levertijden valt er nog wel wat te verbeteren.

Wel ben ik van mening dat dit bedrijf niet als een oplichtersfirma mag worden bestempeld. Ik heb gekregen wat ik heb besteld, al duurde het veel langer dan verwacht.

Tip aan het bedrijf: pas de levertijd aan naar 10 a 12 weken om gemakkelijker te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Dit voorkomt vragen t.a.v. de levertijd en daaraan gerelateerde frustratie en ergernis!

Jan
Geverifieerd

Antwoord van Solarshop Noord

Geachte Jan,

Bedankt voor de review, en uiteraard onze excuses voor de late levering. Wij hebben uw tip meegenomen bij de vergadering van gisteren en danken u voor de constructieve feedback. Op basis daarvan hebben wij sinds vandaag de levertijd gewijzigd naar 6 tot 8 weken.

Dit in verband met het tevens schrappen van enkele producten welke de komende periode slecht leverbaar zullen zijn.

Door de drukte die begin dit jaar ontstond hebben we gemerkt dat enkele van onze processen en die van onze leveranciers hier niet op ingesteld waren.

Inmiddels zijn wij druk bezig met verbetering in beide elementen aan te brengen en uw feedback wordt dan ook zeer op prijs gesteld.

Nogmaals bedankt en wij wensen u veel opbrengst met de omvormer toe.

MVG

Webservice Solarshop Noord

Rated 3,0 out of 5
2 december 2022

Wilde 4 stekkerklare zonnepanelen set gaan bestellen maar dacht lees nog even de reviews.

Zie veel mensen die bestellen, vooruit betalen en na niks geleverd te krijgen en koop ongedaan te maken hun geld niet terug krijgen.

Had zelf ook een vraag via mail gesteld maar…. geen antwoord.

Er is een veel te hoog percentage slechte reviews, ga dus maar ergens anders kopen.

Frans
Geverifieerd

Antwoord van Solarshop Noord

Beste Frans,

Voor eventueel advies of vragen maken wij tegenwoordig gebruik van een afspraak systeem te vinden via: https://solarshop-noord.nl/adviesgesprek-zonnepanelen. Omdat sinds dit jaar de vraag naar zonnepanelen om en nabij vertienvoudigt is hebben wij onze processen opnieuw moeten instellen. Dit begint inmiddels goed te lopen, maar wij gaan niet ontkennen dat zich de nodige logistieke problemen hebben voorgedaan.

Dit jaar hebben wij enkele duizenden bestellingen behandelt en afgerond, waarbij om en nabij in nog geen 1% enkele problemen zijn ontstaan. Daar waar een tevreden klant vaak geen review schrijft doen de ontevreden klanten dit wel. Deze proberen wij vervolgens zo goed mogelijk op te lossen, echter zal de review niet altijd geüpdatet worden. Desalniettemin staat het u uiteraard geheel vrij om te kiezen voor een alternatief.

Wij wensen u in ieder geval een mooie opbrengst en verder nog een prettige dag toe.

MVG Webservice Solarshop Noord

Rated 5,0 out of 5
22 november 2022

Goed telefonisch te woord gestaan. Directe communicatie en er wordt actief meegedacht aan een oplossing.

Fije Jansen
Geverifieerd

Antwoord van Solarshop Noord

Beste Fije,

Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over de telefonische klantenservice van mijn collega en dat ze actief meedenken om tot een oplossing te komen. Het is altijd belangrijk dat een bedrijf goed communiceert en klantgericht is, dus dit is een positief punt. Dank je wel voor het delen van je ervaring.

MVG Webservice Solarshop Noord

Rated 5,0 out of 5
22 november 2022

Had eerder 4 sterren gegeven vanwege een ontbrekend onderdeel.

Gebeld en onderdeel de volgende dag binnen!

Super!

Patrick
Geverifieerd

Antwoord van Solarshop Noord

Beste Patrick,

Wat goed om te horen dat het ontbrekende onderdeel snel is nagestuurd en dat je nu tevreden bent met de levering. Het is fijn dat mijn collega hier snel en adequaat op heeft gereageerd en ervoor heeft gezorgd dat je nu alles compleet hebt. Dank je wel voor het delen van je ervaring en het bijwerken van je beoordeling. Alvast veel plezier met de producten!

MVG Webservice Solarshop Noord

Rated 1,0 out of 5
22 november 2022

Slechte communicatie en ontbreken spullen nog niet nageleverd. Besteld 12 september.. Het is nu 16 november !

Frank De Reus
Geverifieerd

Antwoord van Solarshop Noord

Beste Frank,

Het spijt me te horen dat u problemen heeft ondervonden met uw bestelling bij Solarshop Noord. Het ontbreken van communicatie en het ontbreken van nageleverde spullen zijn natuurlijk zeer vervelend. Na controle zie ik dat de nalevering inmiddels is afgeleverd dus dat u gelukkig inmiddels gebruik kan maken van uw producten. Nogmaals onze excuses en wij wensen u verder in ieder geval nog een prettige dag!

MVG Webservice Solarshop Noord

Rated 4,0 out of 5
25 oktober 2022

Overzichtelijke website, prima prijzen

Gert Nieman
Geverifieerd
Rated 2,0 out of 5
25 oktober 2022

Beste Solarshop Noord,

Ik zou graag het geld retour willen van mijn geannuleerde bestelling. Krijg op mail geen reactie

Groet,

Jelle

Jelle
Geverifieerd

Antwoord van Solarshop Noord

Beste Jelle,

Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt ontvangen op je eerdere mails. Ik begrijp dat je het geld terug wilt ontvangen van je geannuleerde bestelling. Ik zie dat inmiddels het probleem opgelost is en dat u het geld terug ontvangen heeft.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging hierin en we hopen u alsnog weer eens terug te zien in onze webshop.

MVG Webservice Solarshop Noord

Rated 1,0 out of 5
25 oktober 2022

Na vele maanden eindelijk mijn order ontvangen.

Maar helaas was de order niet compleet, uiteraard direct gemeld met foto maar zoals gebruikelijk bij dit bedrijf geen reactie!

Nu een maand na uitlevering een zeer onvriendelijk telefoontje dat alles is uitgeleverd en voor hun de zaak is afgedaan. Dit op basis van een brief die ik ca 6 weken geleden heb geschreven. Men was niet op de hoogte van de ca 20 e-mail die daarna nog zijn geschreven. Jammer, ik geef de zaak nu af en ga voor de juridische weg!

Bart Voogd

Antwoord van Solarshop Noord

Beste Bart,

Het spijt me te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met Solarshop Noord. Het niet compleet leveren van de order en het ontbreken van communicatie is natuurlijk erg vervelend en begrijpelijk dat je hier niet tevreden over bent. Het is jammer dat mijn collega niet heeft gereageerd op je melding en dat je nu genoodzaakt bent om verdere stappen te ondernemen. Ik hoop dat je de situatie snel kunt oplossen en dat je in de toekomst betere ervaringen zult hebben. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u gerust contact opnemen, inmiddels is onze communicatie terug naar een goed niveau.

MVG Webservice Solarshop Noord

Rated 5,0 out of 5
13 oktober 2022

reeds voor de tweede keer zonnepanelen besteld en twee maal eerder geleverd dan verwacht.

wij zijn zeer tevreden met de solarshop.

john smulders
Geverifieerd

Antwoord van Solarshop Noord

Beste John,

Wat fijn om te horen dat je twee keer tevreden bent geweest met de service van Solarshop! Het is altijd prettig wanneer we sneller leveren dan verwacht en zo klanten tevreden kunnen stellen. Hopelijk blijven de zonnepanelen goed werken en kun je er nog lang van genieten!

MVG Webservice Solarshop Noord

Solarshop Noord reviews over de tijd

Bij Solarshop Noord hechten we veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Wij streven ernaar om de beste service te bieden op het gebied van duurzame energieoplossingen. We willen graag openhartig zijn over een uitdagende periode die we hebben doorgemaakt. Om daarbij ook te laten zien hoe we ons hebben ingezet om problemen op te lossen en de ervaring van onze klanten te verbeteren.

Februari 2022

Eind februari 2022 werden we geconfronteerd met de gevolgen van de oorlog in Oekraïne. Dit leidde tot een exponentiële stijging van de gas- en energieprijzen. Deze onverwachte situatie zorgde ervoor dat een groot aantal mensen de overstap naar zonnepanelen wilde maken. De vraag naar onze producten steeg hierdoor met ongeveer 15 keer. We waren verheugd dat zoveel mensen geïnteresseerd waren in duurzame energie, maar dit bracht ook uitdagingen met zich mee.

De enorme toename in vraag legde druk op de leveranciersketen en sommige producten waren moeilijker verkrijgbaar. Dit had helaas invloed op enkele bestellingen, waardoor ze minder goed verliepen dan we graag hadden gezien. We willen onze oprechte excuses aanbieden aan de klanten die hierdoor ongemak hebben ondervonden. Dit was niet de kwaliteit van service die we nastreven.

We willen echter benadrukken dat we ons volledig hebben ingezet om alle openstaande gevallen op te lossen en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. We hebben hard gewerkt om de leveringsproblemen aan te pakken en de communicatie met onze klanten te verbeteren. Dit heeft geresulteerd in positieve veranderingen en we zijn verheugd om te zien dat onze inspanningen vruchten beginnen af te werpen.

Huidige stand van zaken

De reviews van Solarshop Noord zijn inmiddels aan het stijgen en we zijn blij om te melden dat het gemiddelde weer stijgt. Dit laat zien dat onze klanten de verbeteringen opmerken en dat we weer op de goede weg zijn. We waarderen alle feedback die we hebben ontvangen, zowel positief als negatief, omdat het ons helpt om te groeien en onze dienstverlening verder te verbeteren.

Bij Solarshop Noord blijven we ons onverminderd inzetten om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We blijven werken aan het versterken van onze leveringsketen. Ook richten we ons op het verbeteren van de communicatie en het oplossen van eventuele problemen die zich voordoen. We streven ernaar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. En als laatste blijven we klanten helpen bij het realiseren van hun duurzame energiedoelen.

We willen iedereen bedanken die ons hun vertrouwen heeft gegeven en we kijken ernaar uit om samen met jou een groenere toekomst te creëren.