Solarshop Noord reviews
Solarshop Noord maakt gebruik van klantreviews ter verbetering van onze diensten. Voor meer informatie verwijzen we je naar ons reviewbeleid.
29 september zonnepanelen besteld. Ik heb er al 3 keer achteraan gebeld waar ze blijven. De laaste keer zeiden ze dat het transport bedrijf ze al op gehaald had en dat ze onderweg waren, dat is nu 2 weken terug. Nog niks ontvangen!!
Antwoord van Solarshop Noord
Geachte Wieger,
Bedankt voor de review, maar jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik heb net vandaag een bericht gestuurd met betrekking tot de afhandeling van uw bestelling. Zo zie ik dat er op enig moment contact was waarop de panelen gewijzigd zijn naar Eurener 380Wp zonnepanelen. Daarnaast heb ik u een voorstel gemaild over de levering. Wij willen namelijk zo spoedig mogelijk de set leveren en om dit te bewerkstelligen is het voorstel om een collega het pakket van de bezorgdienst te laten terughalen. Deze collega komt vervolgens naar u toe voor bezorging. Dit zal dan naar alle waarschijnlijkheid deze week, maar maximaal volgende week bezorgd zijn.
Indien mogelijk hoor ik graag van u een reactie op de gestuurde mail, en nogmaals excuses voor het ongemak.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd en uiteraard nog prettige feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst
Met vriendelijke groet,
Webservice
Solarshop Noord
Spullen super netjes verpakt precies binnen 5 weken geleverd!
Diverse keren vriendelijk telefonisch te woord gestaan.
5 weken wachten blijft best lang. Een tussentijdse mail zou prettig zijn.
Ik mis 1 klein onderdeeltje hoop dat het snel wordt nagestuurd.( vandaar 4 sterren😉, pas hem aan naar 5 als ik het ontbrekende onderdeeltje binnen heb!)
Ik zou hier zeker weer een bestelling plaatsen!
Antwoord van Solarshop Noord
Beste Patrick,
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Het is fijn om te horen dat de spullen super netjes verpakt waren en dat de levering precies binnen 5 weken heeft plaatsgevonden. Ook is het goed om te horen dat u diverse keren vriendelijk telefonisch te woord bent gestaan.
Echter, begrijp ik dat het wachten van 5 weken lang kan zijn en dat u graag een tussentijdse mail had ontvangen. Het is altijd prettig als er regelmatig updates gegeven worden over de status van de bestelling. Dit zal ik meenemen als feedback bij de volgende vergadering met onze communicatie afdeling.
Het is vervelend om te horen dat u 1 klein onderdeeltje mist en ik hoop dat dit snel wordt nagestuurd. Ik begrijp dat u daarom momenteel 4 sterren geeft, maar hopelijk ontvangt u het ontbrekende onderdeeltje snel en kan u uw beoordeling aanpassen naar 5 sterren.
Ik ben blij om te horen dat u zeker weer een bestelling zou plaatsen bij Solarshop Noord. Bedankt voor uw feedback en ik wens u veel plezier met uw aankoop.
MVG Webservice Solarshop Noord
Hoewel de feitelijke levertijd ruim het dubbele was van de gemiddelde levertijd van de 4 a 5 weken die hier op de website worden genoemd, heb ik de bestelde omvormer in goede staat ontvangen voor de prijs waar ik het voor had besteld.
Op communicatief gebied en dan met name op het scheppen van realistische verwachtingen t.a.v. levertijden valt er nog wel wat te verbeteren.
Wel ben ik van mening dat dit bedrijf niet als een oplichtersfirma mag worden bestempeld. Ik heb gekregen wat ik heb besteld, al duurde het veel langer dan verwacht.
Tip aan het bedrijf: pas de levertijd aan naar 10 a 12 weken om gemakkelijker te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Dit voorkomt vragen t.a.v. de levertijd en daaraan gerelateerde frustratie en ergernis!
Antwoord van Solarshop Noord
Geachte Jan,
Bedankt voor de review, en uiteraard onze excuses voor de late levering. Wij hebben uw tip meegenomen bij de vergadering van gisteren en danken u voor de constructieve feedback. Op basis daarvan hebben wij sinds vandaag de levertijd gewijzigd naar 6 tot 8 weken.
Dit in verband met het tevens schrappen van enkele producten welke de komende periode slecht leverbaar zullen zijn.
Door de drukte die begin dit jaar ontstond hebben we gemerkt dat enkele van onze processen en die van onze leveranciers hier niet op ingesteld waren.
Inmiddels zijn wij druk bezig met verbetering in beide elementen aan te brengen en uw feedback wordt dan ook zeer op prijs gesteld.
Nogmaals bedankt en wij wensen u veel opbrengst met de omvormer toe.
MVG
Webservice Solarshop Noord
Wilde 4 stekkerklare zonnepanelen set gaan bestellen maar dacht lees nog even de reviews.
Zie veel mensen die bestellen, vooruit betalen en na niks geleverd te krijgen en koop ongedaan te maken hun geld niet terug krijgen.
Had zelf ook een vraag via mail gesteld maar…. geen antwoord.
Er is een veel te hoog percentage slechte reviews, ga dus maar ergens anders kopen.
Antwoord van Solarshop Noord
Beste Frans,
Voor eventueel advies of vragen maken wij tegenwoordig gebruik van een afspraak systeem te vinden via: https://solarshop-noord.nl/adviesgesprek-zonnepanelen. Omdat sinds dit jaar de vraag naar zonnepanelen om en nabij vertienvoudigt is hebben wij onze processen opnieuw moeten instellen. Dit begint inmiddels goed te lopen, maar wij gaan niet ontkennen dat zich de nodige logistieke problemen hebben voorgedaan.
Dit jaar hebben wij enkele duizenden bestellingen behandelt en afgerond, waarbij om en nabij in nog geen 1% enkele problemen zijn ontstaan. Daar waar een tevreden klant vaak geen review schrijft doen de ontevreden klanten dit wel. Deze proberen wij vervolgens zo goed mogelijk op te lossen, echter zal de review niet altijd geüpdatet worden. Desalniettemin staat het u uiteraard geheel vrij om te kiezen voor een alternatief.
Wij wensen u in ieder geval een mooie opbrengst en verder nog een prettige dag toe.
MVG Webservice Solarshop Noord
Goed telefonisch te woord gestaan. Directe communicatie en er wordt actief meegedacht aan een oplossing.
Antwoord van Solarshop Noord
Beste Fije,
Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over de telefonische klantenservice van mijn collega en dat ze actief meedenken om tot een oplossing te komen. Het is altijd belangrijk dat een bedrijf goed communiceert en klantgericht is, dus dit is een positief punt. Dank je wel voor het delen van je ervaring.
MVG Webservice Solarshop Noord
Had eerder 4 sterren gegeven vanwege een ontbrekend onderdeel.
Gebeld en onderdeel de volgende dag binnen!
Super!
Antwoord van Solarshop Noord
Beste Patrick,
Wat goed om te horen dat het ontbrekende onderdeel snel is nagestuurd en dat je nu tevreden bent met de levering. Het is fijn dat mijn collega hier snel en adequaat op heeft gereageerd en ervoor heeft gezorgd dat je nu alles compleet hebt. Dank je wel voor het delen van je ervaring en het bijwerken van je beoordeling. Alvast veel plezier met de producten!
MVG Webservice Solarshop Noord
Slechte communicatie en ontbreken spullen nog niet nageleverd. Besteld 12 september.. Het is nu 16 november !
Antwoord van Solarshop Noord
Beste Frank,
Het spijt me te horen dat u problemen heeft ondervonden met uw bestelling bij Solarshop Noord. Het ontbreken van communicatie en het ontbreken van nageleverde spullen zijn natuurlijk zeer vervelend. Na controle zie ik dat de nalevering inmiddels is afgeleverd dus dat u gelukkig inmiddels gebruik kan maken van uw producten. Nogmaals onze excuses en wij wensen u verder in ieder geval nog een prettige dag!
MVG Webservice Solarshop Noord
Overzichtelijke website, prima prijzen
Beste Solarshop Noord,
Ik zou graag het geld retour willen van mijn geannuleerde bestelling. Krijg op mail geen reactie
Groet,
Jelle
Antwoord van Solarshop Noord
Beste Jelle,
Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt ontvangen op je eerdere mails. Ik begrijp dat je het geld terug wilt ontvangen van je geannuleerde bestelling. Ik zie dat inmiddels het probleem opgelost is en dat u het geld terug ontvangen heeft.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging hierin en we hopen u alsnog weer eens terug te zien in onze webshop.
MVG Webservice Solarshop Noord
Na vele maanden eindelijk mijn order ontvangen.
Maar helaas was de order niet compleet, uiteraard direct gemeld met foto maar zoals gebruikelijk bij dit bedrijf geen reactie!
Nu een maand na uitlevering een zeer onvriendelijk telefoontje dat alles is uitgeleverd en voor hun de zaak is afgedaan. Dit op basis van een brief die ik ca 6 weken geleden heb geschreven. Men was niet op de hoogte van de ca 20 e-mail die daarna nog zijn geschreven. Jammer, ik geef de zaak nu af en ga voor de juridische weg!
Antwoord van Solarshop Noord
Beste Bart,
Het spijt me te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met Solarshop Noord. Het niet compleet leveren van de order en het ontbreken van communicatie is natuurlijk erg vervelend en begrijpelijk dat je hier niet tevreden over bent. Het is jammer dat mijn collega niet heeft gereageerd op je melding en dat je nu genoodzaakt bent om verdere stappen te ondernemen. Ik hoop dat je de situatie snel kunt oplossen en dat je in de toekomst betere ervaringen zult hebben. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u gerust contact opnemen, inmiddels is onze communicatie terug naar een goed niveau.
MVG Webservice Solarshop Noord
CONTACTFORMULIER
De wending 19, 9865 VC, Opende
☏ 0594- 237 017
✆ 0634436618
✉ info@solarshop-noord.nl
KvK-nummer: 67209629
Btw-identificatienummer: NL856876847B01